jag hatar dig

för att du fick mig & älska dig , för du beter dig som en idiot , för du är stolt över hur du är ? för hur du snackar . för hur du såra mig , och framför allt för hur du förstör för dig själv ! jag menar ta en titt på dig själv just nu , inneifrån allså .. och du säger att jag jaaaaaaaaag har förändrats ? VARFÖR ? för jag inte gråter för dig längre ?! ah du .. mina tårar tog slut . och en kväll bestämde jag mig för att det skulle vara sista gången jag spillde tårar för dig . och vet du ? jag tycks klarat det och jag är så jävla glad för det . jag är såå jäääävla glad för att jag kan klara mig utan dig nu , så jävla glad för att alla minnen inte plågar mig lika mycket längre , så jävla glad för att jag kan le och känna mig riktigt jävla lycklig utan dig nu . Klart jag kan nån gång falla tillbaka och börja ''sakna'' men vet du vad som får mig upp igen då ? JO DU ! för jag behöver bara tänka på att den personen du en gång var , existerar inte längre ! för vem e du ? ärligt nu . kolla hur du beter dig.. går runt och säger att du ska knulla och playa varenda tjej ! go for it , gör det du . synd bara sen när du vuxit upp , när du kollar tbx . då är det DU som kommer ångra dig , när du märker allas uppfattning om dig ! MEN ah , den sorgen den dagen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0