kärlek

När jag skriver det här så lyssnar jag på snow patrol med låten chasing cars.. den ger mig minnen ,goda minnen ! och jag blir verkligen glad utav att lyssna på den , förut blev jag bara ledsen . för jag började sakna , sådär så man känner sig helt tom i magen . den känslan får jag alltid när jag vet att jag förlorat något eller någon , föralltid . Jag vet föralltid är en lång tid , men inte långt ifrån. Jag menar ... tiden är bara ett faktum ? och saker som man aldrig tror kommer hända , händer . Det känns som att jag lär mig nya saker varenda dag , jag tar nya beslut & bestämmer mig för olika saker . som att lägga killar åt sidan ett tag , fokusera på annat . sluta bli kär ! Yea its never gonna happend , Vissa har problem med att dom har svårt för att bli kär i någon ? well ... jag är motsatsen till det ! har alltid varit så , eller det är inte så att jag blir förälskad så fort jag ser någon som jag anser vara ''väääärsta snyggingen'' nej , allså jag letar efter en slags bekräftelse. och jag behöver verkligen trygghet ! när någon ger mig dessa två ''saker'' då kan jag falla på några sekunder.. för jag vill ha någon jag kan ta skydd hoss , som håller om mig , som jag kan prata med om allt , som får mig att må bra , som ger mig en chans att visa vem jag verkligen är och vad jag har att ge ! jag vet vad jag har för rykte.. att jag är tillsammans med någon, sen när det tar slut går det några dagar så är jag med någon ny . ja jag är medveten om hur det låter , men .. okej nu ska jag vara helt ärlig ! För det första är det enda sättet för mig att verkligen gå vidare , det är inget bra sätt . Men ni förstår inte, jag BEHÖVER ha någon som lyssnar på mig och som vill träffa mig så fort den får tid , som smsar och skriver '' saknar dig älskling'' när jag inte är där. allså visst jag har alla mina underbara kompisar, men man behöver någonting mer .. iallafall jag ! och det är väldigt jobbigt igentligen , för jag vet hur folk tycker & tänker om mig . Men i nästan varenda utav mina förhållanden så har någonting hänt och jag har faktiskt fått ta mycket skit , gått igenom massa, blivit utsatt för våld, blivit hotad , otrohet osv ! utav dom som säger att dom '' älskar '' mig . trots allt det där , så har jag inte gett upp kärleken ! varför ? undrar jag .. Jo för alla bra stunder , är värda så mycket mer än alla dom dåliga ... även om dom bra kanske är färre en dom dåliga .. så har dom fått mig att må så pass bra att jag kan inte släppa det , förstår att vänner säger '' strunta i honom nu , ser du inte vad han gör emot dig ?'' men när man står där och allt .. då ser man inte det . för man är kär ! men sen nu såhär i efterhand förstår man faktiskt vad man genomlidit .. och vad vännerna och dom runt om kring menade med det dom sa . Men man lysnade inte då , utan sa bara '' ah jag vet men ...'' MAN VILL INTE GE UPP , FÖR MAN VILL HA DE MAN EN GÅNG HADE . men alla förändras , känlor förändras. helt plötsligt, hur jobbigt det än är för stunden så måste man ta sig igenom det där.. för i slut ändan , då känner man sig bara stolt .. 
& det är hur jag känner mig nu , stolt för att jag klarade något som jag trodde jag aldrig skulle kunna ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0