till majjra

det åskar här & jag är verkligen rädd för åskan .. inte kul ! men tänkte då kan jag ju skriva en liten text till mayra alejandra valencia .... kommer inte ihåg alla hennes namn -.-

ville bara säga att jag är så grovt glad att du&jag är så pass nära varandra som vi faktiskt är idag, det är lixom alltid så att så fort något händer då är det dig jag smsar på stört.. för jag vet med all säkerhet att du kommer förstå , & när det kommer till killar. då är det verkligen dig jag kan berätta allt för , när vi gått igenom samma sak och står på samma plats idag . Glada och stolta över oss själva ! ellerhur ? jag tycker att vi verkligen är värda den stoltheten , för så mycket vi faktiskt gråtit.. efter allt det där , jag kan inte förstå hur vi lät oss själva gräva ner oss på det sättet ? för vi var kära ? det är ingen bra förklaring .. för kärlek ska inte behöva ge en så mycket ''sorg'' ! vad har vi lärt oss utav allt det här ? att vänner är allt . verkligen allt , dom finns där! hela hela tiden , man måste bara lära sig att uppskatta det ! Du har bevisat för mig att man alltid kan räkna med dig , vi har bråkat . och tro mig , allt rasar för mig då ... jag säger inte bara så , utan det är så ! Snart har vi våran ettårs dag ellerhur ? (a) inte långt kvar älskling ! vi sa ju faktiskt förut att den här sommaren skulle bli våran, och du .. jag tycker vi har gjort den till det ! för allt har handlat om oss , mycket arbete om att kunna gå vidare . men nu när vi båda två lyckats .. så kommer vi kunna fokusera på så mycket annat , vi har mycket roligt framför oss ! våra sexiga guldkort . älgen & muppen . haha riktiga godbitar eller vad säger du ?
sist men inte minst : du är en sån fin vän , det vet jag att du vet ! Jag kommer älska dig tills dagen jag dör. jag kommer det gumman..

Kommentarer
Postat av: Din Majra

Ä L S K L I N G !

2009-07-18 @ 14:25:35
URL: http://valencias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0