duktiga kim !

hello på er alla  !
har inte skrivit någonting idag , riktigt dåligt av mig , men jag kan berätta att jag vaknade vid elva , gick uppp ooch åt frukost , sen la jag mig på mitt älskade tak , hha skit skönt att ligga där uppe , ingen ser en och de är skit najs! Sen tog jag mitt eget inseativ och CYKLA hem till min mamma , shit va duktig ja är , på riktigt ! Känner mig rikigt stolt , llixom från Tyresö till Trångsund , det är typ två mil , eller något =) . aja , men nu ska jag bara vänta på att min kära mor ska komma hem så ska vi åka och köpa lite kläde tror ja , och så måste ja pack de sista , för jag åker I MORGON !! kulkul !
&
visst är de varmt ute , rikrigt härligt väder må ja säga , men ni får ha de så bra , så hörs vi,
puss från erna kim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0