hos ajdii :)

hej bloggen , nu är jag hemma hos ida , som valigt ! hah :) men det käns bra att vara här. ida ligger i sin llilla säng som vanligt , ahh hon somnade till lite tror ja. skoldagen har vart hur lätt som helst , inte jobbig alls. ja ida oh lollo åkte också till farsta och käkade sallad, gott ! och så fick vi sluta en timma tidigare också. det var sskönt ! jag ska ssnart in till stan med mamma och johan och emmy tror ja , ska testa lite hår , haha asså jag ska färga håret och då ska jag bara titta vilken färg jag ska ha och så & vilken som passar. och ida ska snart till farsta. mn nu ská jag nog stänga av datan och så . men hörs senare ,
pusss
/ k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0