/ida

tjjjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaa bloggen nu kom jag nyss in , mayra kom hit på kvällen . och vi bara chillade och garva åt massa gammla skolkataloger , skit kul ! så kollade vi lite på tv och så , sen drog vi ut . tog en cykel och världens bästa mayra shusade mig (A) så åkte hon till skogås och köpte godis , så satt vi oss på en gräsplätt och åt , sen börja vi bråka om godispåsen så allt åkte ut på golvet/marken..whatever ! ah sen åkte vi runt lite bara , sen lämnade jag min lilla tjej ungefär vid henne . så CYKLADE !!! jag hem :) och nu sitter jag bara och chattar och smsar med några . mayra fixar våran design på vår blogg tror jag ,
imorgon ska jag gymmmmmaaa igen xD
nu ska jag plugga..
puss påer .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0