/ kim

hej bloggen , sitter hos ida och ska väl dra hem om ett tag .. skolan var lungn , eller jag huffsat lungn. efter skolan drog jag ida louisa gustav och kasper hem till piyarat , eller asså alla utom ida lilla mattsson väntade utanför någon timman , ahah ! men det var en trevlig tid , vi snckade om allting , så de va kul. men sen skildes alla åt och jag drog hem till ida. hon är just nu där uppe , vette fan vad hon gör , men jag ska snart ropa på henne så att hon kommer ner till mig (a). men idag har jag iallafall träning , men jag ska nog inte vara med på den, för att jag är typ halv sjuk så jag ska bara vara med på ett möte som vi har efteråt tror ja . ingen svarar på mina sms så jag får inget svar -.- men vi hörs
puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0